Oldalak

2012. július 21., szombat

A tizenötödik nap

Zernez-Landeck

Reggel Zernezből indultunk szitáló esőben, Ausztria irányába. Érdekes módon ma nem nagyon tartottunk pihenőt (ahogy ez megszokatt volt az eddigi napokban) és az első 60km-t megállás nèlkül gurultuk végig. Ezzel nekem csak annyi bajom volt, hogy nem reggeliztem, mondvàn hogy 10km múlva úgyis megállunk. Kb. 11 órakor érkeztünk az oszták határhoz és addigra el is állt az eső, így egy fél órás szünet keretében végre volt lehetőségünk enni. Ezt követően még kb. 30km-t gurultunk a kempingig ahol újra elkezdett esni az eső, így kicsit nehézkesre sikerült a sátorállítás. A kempingben elfogyasztottuk a vacsoránkat Szundiék sátrának előterében, majd bunyóztunk egy kört aminek következtében véletlenül kidobtam Szundit a sátorból ezen mindketten eléggé meglepődtünk, de hát van ez így.

Így egy nappal a túra vége előtt, igazából már csak szenvedünk az esőben, és mindenki menne haza jó kajákat enni és a sátrazást elfelejteni.

Gps adatai:
Megtett út: 1184,33km
Mozgási idő: 70h14m
Mozgási átlag: 16,9km/h
Teljes szintemelkedés: 17675m

1. Na, ezen én is meglepődöm :)

Várunk már haza titeket nagyon! Kint leszünk az állomáson mind!!